Kim jesteśmy?

Middle Side

to agencja wybitnie kreatywna.

 

Łączymy Biznes ze Sztuką lub zaprzęgamy Sztukę do pracy na rzecz Biznesu.

Dbając by sztuka nie straciła swej duszy, chcemy zapewniać skuteczność naszym biznesowym klientom, dzięki wyjątkowym kreacjom.

Wierzymy że synergiczna współpraca między tymi dwiema dziedzinami przekłada się na niezwykłe, skuteczne, wyjątkowe kampanie i niezapomniane doświadczenia dla odbiorców.

Nasza misja

Naszą misją jest łączyć sztukę z biznesem w sposób skuteczny, ale też pełen poszanowania i rozumienia interesów obu stron, w duchu współpracy, tworząc wyjątkowe doświadczenia dla docelowych odbiorców, skuteczne kampanie dla marek i powody do dumy dla artystów.

Nasza wizja

Wyobrażamy sobie udział Middle Side jako gwarancji kreacji na najwyższym poziomie. Jako synonim kampanii mających w sobie „to coś”. Chcemy dawać naszym klientom, idee, pomysły i realizacje budujące punkt wyjścia dla długofalowych kampanii.

Chcemy współpracować z największymi markami, domami mediowymi i agencjami reklamowymi w kraju mając swój udział w najlepszych kampaniach na rynku.

Nasze wartości

Każda treść może przyciągnąć uwagę, nie każda może wywrzeć wpływ.

Wierzymy, że uzasadniona biznesowo kreatywność jest największą przewagą nad konkurencją.

1

Kreatywność uzasadniona biznesowo

Nie wystarczy użyć sztuki by właściwie opowiedzieć o wartościach marki.

Sama kreatywność nie wystarczy. Każdą kreację staramy się skroić pod cele i potrzeby klientów, nie tylko uczynić szokującą, głośną i słono opłaconą. Wierzymy, że każdy pomysł powinien być unikalny i wynikać z DNA marki. Powinien budować skojarzenia z wyznawanymi przez nią wartościami i budować więź z docelowymi odbiorcami wykorzystując właściwe im formy wyrazu.

2

Poszanowanie sztuki

Sztuka musi rozumieć biznes by móc go skutecznie wyrazić tak jak biznes musi głęboko pojąć i uszanować sztukę, by nie odbierać jej mocy.

Biznes często korzysta z pasji i fascynacji jaką budzi sztuka. Lubi otaczać swoje produkty blaskiem emitowanym przez gwiazdy. Pieniądze mają niestety też tę właściwość że potrafią przekonać artystów do tworzenia ze złych pobudek. Gubiąc jakość, spójność i wiarygodność. Naszym zadaniem jest dbać również o to co piękne. Uspójnić cele, pozwolić zrozumieć drugą stronę, w efekcie tworzyć jakościowe oraz skuteczne kampanie budzące nie tylko zadowolenie biznesu, ale też dumę twórców.

3

Etyka

Wierzymy, że synergia różnych perspektyw to potężna siła. Siła dająca odbiorcom doświadczenie po którym będą prosić o więcej!

Występując w roli „człowieka po środku” wierzymy w uczciwość – łączymy różne strony i perspektywy, wierząc, że empatia i szacunek są niezbędnymi elementami każdej rozmowy. Zachęcamy w tym do otwartości i prawdziwości własnych postaw. Wierzymy bowiem, że to AUTENTYCZNOŚĆ jest warunkiem nie tylko wzajemnego zaufania, ale też skuteczności kampanii w XXI wieku.

4

Współpraca = synergia

Specjalizujemy się w kreacjach. Wierzymy że pomysł jest kluczową wartością jednak sam nie tworzy kampanii. Jakościowa realizacja, produkcja, dobór narzędzi czy zakup mediów są kluczowe by kreacja mogła wznieść całą kampanię na najwyższy poziom. Kieruje więc nami chęć współpracy z najlepszymi artystami, freelancerami i ekspertami po stronie klienta, domami mediowymi i innymi agencjami, o innych specjalizacjach. Naszym celem są najlepsze efekty .

Middle Side

Między marką a sztuką

Ostatnio zrobiliśmy